baldursbarn

Lite regn nån?

Publicerad 2012-08-07 07:48:13 i Allmänt,

Här regnar det,nu igen.Måste ha regnat åtskilliga millimeter denna sommar. Lite tröttsamt tycker jag allt...
I helgen har jag haft sån tur så jag har fått gå på norrportens arrangemang.Bryan Adams,Kent,Uggla,Ledin,Melissa Horn och Badjävlar. Skitkul har det varit! På söndagen var man lite seg,men for till Baldur´s barn i Mörtsjö och fotade.Oj vad fina de blivit!
 
Laki från Solgård.Kille med stort steg(5g),blir nog en bit över 140. Han är till salu om nån är intresserad. Helst till nån som vill ha kvar honom som hingst ett tag så man ser vad det blir av honom ;) Vore kul om han visades!
Det andra lilla fölet är brun konstantskimmel,som pappa! Ingen tvekan om det längre!
Tvikjola från Solgård heter hon.
 
 
 
Med mina hästar är det bara fint. Övertygad om att Gaefa är dräktig. Hon skulle vara i brunst nu annars,och inga såna tendenser finns vad jag kan se. Baldur är ju en brunstbarometer och han är inte särskilt intresserad...
I går var de inne medan jag och trimsaxen fejjade bort sly vid tråden. Min dagishund Sven hjälpte till :)
Nu ska man fram med röjsågen "bara",men vädret ville annorlunda idag.Blir att städa akvariet istället tror jag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela