baldursbarn

Nästan som höst

Publicerad 2012-08-20 09:44:35 i

Ja nu verkar värmen ha övergett oss igen. Hästarna tycker nog det är skönt iallafall :) Gaefa verkar ha bott in sig ganska bra tycker jag. Märks att det är ett sto,hon har lite ideer om hur hon tycker det ska vara. Hon verkar då vara dräktig iallafall. Inga tecken på brunst alls. Själv har man börjat jobba igen,efter semestern. Känns lite trögt när man helst vill va hemma och greja med hästarna hela dagarna :)
Fick sms av Nattlykka's matte,och jag törs nog säga att även hon har ärvt konstantskimmelgenen av sin pappa. Hon är mörkare än sin syster Tvikjola dock.Kul att han nedärvt så mycket roliga färger och sitt fina huvud. Jag är ju så glad i min fina kille ändå,men nu ska det bli väldigt spännande att se vad det blir för föl mellan Baldur å Gaefa. Jag hoppas på en kanon! Och att om jag säljer,att det är nån som är duktig som köper :) Men huvudsaken de får det bra!
Nu ska jag gå och ta in min lilla flock. Ska rida mina guldklimpar sen åxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela